Searching...

{Point de croix} - My first darlings.....





I show you
my first
"productions"
-my babies-
Ecco le mie prime
produzioni
-le mie bambine-






Sorry for the bad quality of the images
but I was a bit in hurry ;)
Mi spiace per la pessima qualità delle foto
ma ero un po' di corsa








This was the very first
I started while in France
-I love alphabets-
Questa è la prima che ho cominciato
in Francia
-Adoro gli alfabeti-







This is the one I finished yesterday
Questa è quella che ho finito ieri

I've already started a new design
I love his works
Ho già iniziato un nuovo lavoro
di Renato Parolin
Adoro i suoi disegni


I still don't know if they will turn into
a framed picture
or
a pot holder
Non so ancora se diventeranno
dei quadretti
oppure
delle presine



I added a section about
lovely blogs of embroidery
Ho aggiunto una sezione
di deliziosi blog di ricamo




A bientot
xx

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!