Searching...

In love with tumblr





Don't you just love
tumblr?
I must confess I do
I could spend hours watching at those
dreamy pictures they publish
Non amate anche voi
tumblr?
Io confesso di sì
Potrei spendere ore a guardare
quelle foto sognanti







I usually get lost in tumblr world
in the evening
-tv is boring-
I open four or five internet pages
four or five different tumblr sites
While one uploads I go on the other so
I'm able to visit those pages quite at same time!
That's how my huge archive is born
Di solito mi perdo nel mondo tumblr
alla sera
-la tv è noiosa-
Apro quattro o cinque pagine internet
Quattro o cinque siti tumblr diversi
Mentre uno si carica io vado in un altro
e così riesco praticamente a visitarli quasi contemporaneamente!
Ecco come nasce il mio immenso archivio










I'm really very inspired by tumblr
I like what those people do
gather the images they like most
Sono davvero ispirata da tumblr
Mi piace quello che fa questa gente
raccogliere le immagini che a loro sono piaciute di più










Some images really speak to my heart
They always tell me a story
I like to think how would I use a photo to
tell YOU something about me
I'm sure the images I choose already
tell my little story
Alcune immagini parlano davvero al mio cuore
Mi raccontano sempre una storia
Mi piace pensare a come userei una foto
per raccontarvi qualcosa di me
Ma sono sicura che già le immagini che scelgo
possono raccontare la mia piccola storia









This is a new discovered site
and already one of my favourite
I love to find people who choose the photos I would choose
It makes me feel like at home
Questo è un nuovo sito che ho scoperto
ed è già uno dei miei preferiti
Mi piace trovare persone che scelgono le foto
che io stessa sceglierei
Mi fa sentire a casa






All pictures from Crush Cul de Sac








0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!